Sunday, February 9, 2014

Tentang SUDIHARTI

kuah kacang segera 1
Logo SUDIHARTI
Sudiharti Enterprise merupakan sebuah syarikat SME milik penuh bumiputera yang beroperasi di unit Pejabat dan Kilang di Taman Wira, Alor Setar, Kedah Darulaman. ditubuhkan pada tahun 1996, Sudiharti Enterprise mula mengorak langkah yang lebih agresif dalam kerja-kerja pemasaran sejak 6 tahun kebelakangan ini.

Produk keluaran Sudiharti Enterprise adalah bahan makanan asas tani yang diproses dan sedia digunakan. Produk utama syarikat adalah Kuah Kacang Segera dan Rempah Kari. (Maklumat lanjut berkaitan produk-produk Sudiharti akan disentuh dengan lebih lanjut dalam posting berkaitan produk nanti)


kuah kacang segera 2
Salah Satu Pengiktirafan
yang telah diterima
Sudiharti Enterprise berbangga menjadi salah satu syarikat SME yang diberi pengiktirafan-pengiktirafan seperti 1Malaysia Best daripada Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani melalui agensi FAMA. Selain daripada FAMA, syarikat juga bernaung dan bekerjasama rapat dengan agensi-agensi lain seperti MADA, MARDI, MATRADE dan Jabatan Pertanian.

Kedatangan 2014 ini menyaksikan usaha berlipat ganda daripada pihak pengurusan bagi membawa Sudiharti Enterprise ke suatu tahap yang lebih baik. Sasaran pasaran kini diperluaskan kepada dua segmen iaitu Tempatan dan Antarabangsa.

Lembah Kelang menjadi fokus utaman bagi segmen tempatan sementara, melalui kerjasama dengan MATRADE, strategi sasaran pasaran antarabangsa kini sedang dikemaskini dengan perlaksanaan dijangka akan dimulakan menjelang suku kedua tahun 2014 nanti.

Layari laman sosial kami di facebook Sudiharti untuk maklumat-maklumat tambahan.



No comments:

Post a Comment